Handwerkbeurs

20140215-150104.jpg

Dit weekend is in Zwolle de handwerkbeurs. Een enorm leuke beurs om inspiratie op te doen en voor leuke prijsjes fijne materialen te kopen!

Vier jaar geleden ben ik er al eens geweest en werd ik erg enthousiast. Ondanks alle vrouwen met van die vervelende boodschappen trolleys!! Gister had ik een vrije dag en ben ik weer heen geweest. Het was weer een geslaagde dag! Erg druk met heel veel vrouwen en her en der een verdwaalde man, maar gelukkig zonder de boodschappen trolleys! :) De gekochte items plaats ik later.

20140215-150312.jpg

20140215-150326.jpg

20140215-150259.jpg

Na de beurs nog even heerlijk Zwolle in om in alle rust thee te drinken. Natuurlijk met een lekker stukje taart! :)

20140215-150354.jpg

Geef een reactie

