DIY leuke kaarten lijst

Bij de kringloop tikte ik twee houten fotolijsten op de kop. Beide misten het glas. Voor mij geen probleem, maar perfect voor het doel waarvoor ik ze kocht. Vandaag wat ik met de ene lijst deed. Volgende week woensdag wat ik met de andere lijst heb gedaan.

Ik zag online het leuke idee om kaarten op te hangen in een oude lijst. Dat was gedaan met kippengaas. Nu ben ik niet zo’n liefhebben van kippengaas, dus gebruikte ik wit lint om in de lijst te spannen. Ook bevestigde ik een roze draad aan de bovenkant zodat het daaraan opgehangen kan worden. Ik heb zowel het witte lint als het roze draad bevestigd met nietjes. Ooit vond ik een tacker bij de kringloop en dat is nog steeds een van mijn beste kopen bij de kringloop!

20140409-160331.jpg

20140410-105420.jpg

Geef een reactie

