Geluksmomentje!

Ik verzamel al jaren blikken. Mooie oude blikken en ik heb er dan ook best veel. Binnenkort laat ik je op de blog een aantal bijzondere blikken zien. Laatste keer dat ik bij de kringloop was, was my lucky day! 5 mooie blikken gescoord!

Ik heb nogal een zwak voor mooie koektrommels. Ik heb dit keer zowel een oude als een strakkere gescoord. Ik heb een zwak voor de sigarenblikjes van Hofnar. Deze zijn erg mooi vorm gegeven en ik heb een zwak voor andere mooie blikken. Vaak gaat mijn interesse een tijd naar een bepaald soort of merk en gaat dat naar verloop van tijd weer naar een ander soort of merk. Zo heb ik redelijk wat koffieblikken, cacao blikjes, brood beleg blikken en thee blikken. En dus momenteel de sigaren en de koektrommels.

20140412-110001.jpg

Geef een reactie

