Lief!!

Je ouders heb je, die zoek je niet uit. Je schoonouders zoek je ook niet uit maar die krijg je gratis bij je vriend. Nu heb ik het getroffen en heb ik de liefste schoonouders die er zijn.

Een paar jaar geleden heb ik met een verjaardag een high tea in stijl gehouden, compleet met bloemetjes servies. Voor de trouwerij willen we tijdens het koffie drinken weer dat servies gebruiken. Alleen had ik nog maar 10 kopjes en schoteltjes. Dus weer de kringlopen afgestruind opzoek naar prachtige kopjes en schotels met bloemen en gouden randjes. Ik heb nu genoeg voor de trouwerij en nu kwam mijn schoonmoeder met deze schatjes aan. Die had ze gekocht op de vrijmarkt. Lief toch! Ik ben er in ieder geval helemaal blij mee!

20140430-091042.jpg

Geef een reactie

