Zo’n dag

Ken je dat? Dat gevoel dat je heel veel wil doen op een dag en dan aan het eind van de dag terugkijkt en je ook echt veel hebt gedaan, maar eigenlijk niet datgene wat je van plan was te doen.

Zo was ik vandaag van plan om nieuwe kussens voor op de bank te maken. Of eigenlijk nieuwe hoezen voor de kussens op de bank. Ik heb alle materialen in huis, inspiratie en ik ben dan ook begonnen, maar halverwege heb ik toch weer andere dingen gedaan. Zoals walvissen haken.

Dit moeten ze worden.

20140509-210634.jpg

Morgen maak ik ze af en post ik een tutorial online. I promise!

Geef een reactie

