100 happy days!

Anderhalf jaar geleden had ik een leuke vrolijke blog met elke dag een foto van wat me happy maakte. Wegens omstandigheden ben ik toen gestopt met bloggen. Nu las ik over het project 100 happy days. Je maakt elke dag een foto van wat je happy maakt en je plaatst dit op je sociale netwerk. Dit project sprak me gelijk aan en maakte me blij! Ik vergeet soms naar de kleine leuke dingen te kijken en kijk juist naar alles wat niet goed ging. Kortom weer een mooie gelegenheid om even stil te staan bij alles wat wel goed gaat en wat me een glimlach bezorgt.

Vanaf morgen ga ik los met het 100 happy days project. Wil je ook mee doen? Via 100 happy days kun je je aanmelden! Via de blog kun je mijn foto’s volgen. :)

20140510-173250.jpg

Geef een reactie

