Castlefest

Afgelopen week vroeg vriendinnetje Marjoleine me mee te gaan naar Castlefest. Vroeger had me dat echt het einde geleken denk ik. Lekker verkleed met allemaal andere verklede mensen een feestje vieren. Nu kreeg ik er echt een lachbui van. Gewapend met mijn gala jurk en een kroontje moest het hem dan maar worden! Mijn outfit heb je al in de post van zaterdag kunnen zien. Nu een hele post over Castlefest. =) Ondanks dat het nu me minder aanspreekt heb ik een geweldige dag gehad met mensen kijken en bekeken worden. Ik was regelmatig te laat met foto’s maken of ik keek ademloos. Hierbij wel een aantal foto’s die ik heb gemaakt!

Castlefest is een fantasy festival wat drie dagen duurt en waarbij mensen verkleed in hun kostuum komen (vaak zelfgemaakt) en soms ook nog een rol spelen of een life action role play (LARP) meeting hebben. Tijdens dit festival spelen folk bands en is er heerlijk (apart) eten. Op het terrein lopen ook veel (hobby)fotograven om alle creaties op de foto te zetten. De sfeer was echt heerlijk relaxt. Ik vond het een leuk festival en was vooral druk met mensen kijken. Heerlijk!

Kijk mee!

20140804-105202-39122600.jpg

20140804-105204-39124043.jpg
Ijsbeer Iorek Byrnison uit de Golden Compass! Greenpeace had deze ijsbeer mee voor een actie tegen het smelten van de ijskappen.

20140804-105203-39123185.jpg
De opruimgnomen. Tijdens de eerste versie van Castlefest waren er twee vrienden die als gnoom verkleed waren die besloten tijdens hun rol/act om zwerfvuil op het terrein op te ruimen. Nu (bij de 10de versie) is het een groep geworden van 30 mensen die verkleed als groene gnomen een hele act van het opruimen van (het weinige) vuil op het terrein maken. Hilarisch!

20140804-105204-39124614.jpg
Deze leuke gezellige kitten vond de jurk van Marjoleine erg interessant en verstopte zich gezellig tussen alle lagen tule van haar rok. Hoe cute!

20140804-105201-39121979.jpg

Geef een reactie

