Inspiratie!

Afgelopen week bestelde ik deze kleurtjes van Drops Alaska. Zijn de kleuren niet super?

img_5786

Mijn vingers jeuken om aan de slag te gaan, maar helaas heb ik drukke weken op mijn werk en op mijn studie en moet het dus even wachten…

Vanaf volgende week zal ik ook regelmatig reviews van garen wat ik gebruik plaatsen. Ik deel graag mijn ervaringen met anderen. Wat beautyproducten heel normaal is mis ik nog bij garen, dus die zal ik zelf plaatsen.

Fijn weekend!

Geef een reactie

