Lief klein konijntje

Momenteel zijn katten hip en helemaal in. Hartstikke leuk voor de kat en ik hou ook echt van katten, maar ik vind dat tegenwoordig het konijn wel stevig wordt onderschat! Ik haakte dan ook met veel plezier deze twee konijntjes. Eigenlijk zijn ze bedoeld als rammelaar, maar ik heb er gewoon fiberfill ingedaan en geen rammelkraal. Ik moet alleen nog het neusje er op borduren en heb daarvoor borduurgaren gehaald, maar ik weet niet meer waar ik het heb opgeruimd… Lekker handig. Ik kon niet wachten om ze hier te delen, dus nog even een foto zonder neusje. Zijn ze niet cute?

DSC01822ecd

Het patroon is van Lanukas en vind je hier in het engels en spaans. Mocht je graag een patroon in het Nederlands willen lezen dan kan dat ook. Draad en Papier heeft het patroon vertaald naar het Nederlands en deze kun je hier vinden. In het originele patroon worden de oogjes er op geborduurd en zit er een lapje vilt opgenaaid, ik vond dat persoonlijk wat minder mooi.

Het konijntje is super makkelijk te haken en ook snel af! Leuk ook om de oren in andere kleuren te doen dan het lijfje, kortom ik haak er nog een paar!

2 gedachtes over “Lief klein konijntje

Geef een reactie

