Karwei klusdag!

Afgelopen zaterdag was er weer een Karwei klusdag! Ik hou van de Karwei klusdagen, omdat je dan met een aantal mensen gezellig dingen kan gaan maken. De vorige keren ging het om een moodboard of een vogelhuisje, die twee klusdagen heb ik overgeslagen. Maar deze keer het maken van een pronkkastje was ik weer van de partij.

foto 1 (2)ecd

Karwei bestaat dit jaar 40 jaar, dus werd er getrakteerd op petit fours aan elke klant! Na het petit fourtje en de thee was het tijd om aan de slag te gaan.

Karwei zorgt er voor dat de groepen ongeveer 10 personen groot zijn, op deze manier heb je genoeg ruimte en kan je goed worden geholpen door een medewerker als je er even niet uit komt.

foto 2 (3) ecd

Voor het eerst moest er deze klusdag betaald worden. Je betaalde € 5,-, maar kreeg daarvoor een cadeaukaart voor € 5,- terug. Ook zonder cadeaukaart had ik me ingeschreven voor de klusdag, want hoe leuk is dit! Er ligt een pakketje aan materialen klaar wat al gezaagd en al is, alle benodigdheden zijn er van gereedschap tot lijm en er is instructie. Tevens hebben ze verf om de achterkant te verven (plus alles wat je daarvoor nodig hebt) of behang om de achterkant mee te behangen.

foto 3 (1) ecd

Voor iedereen een duidelijk instructieblad en een stapeltje materialen.

foto 4 (1) ecd

Allemaal druk aan het werk! In de afrondende fase.

foto 5 ecd

Tadaa het eind product! Nog nat van de verf, dus ik kon er nog niets in zetten. Ik koos voor een antraciete binnenkant. Ik wil er graag nog een maken en deze dan met het gave behang wat ik nog heb behangen. Ben je enthousiast geworden en wil je ook graag een pronkkastje maken? Ze zijn er ook in vierkant of rechthoekig te maken. Karwei heeft hier staan hoe het moet.

Karwei Opende-Surhuisterveen bedankt voor deze gezellige klusactiviteit!

6 gedachtes over “Karwei klusdag!

    • Dankjewel Irma! Karwei organiseert echt toffe workshops. Als je je aanmeld voor hun nieuwsbrief hoor je het als een van de eersten. Ik heb zo ook al eens een krukje gemaakt. Nu nog Dibbes de draak haken, want die wil ik in het pronkkastje hebben. ;)

  1. Bedank voor de leuke reactie.
    We zagen dat je nog een Pronkkastje wou maken.
    We hebben bij onze balie, in KARWEI Surhuiterveen, nog een bouwpakket klaar liggen.

Geef een reactie

