Happy Bday!

Hieperdepiep hoeraaa!! Luova Tyttö bestaat 1 jaar! :)

Omdat te vieren maakte ik brownie in een mok voor in de magnetron, natuurlijk in een roze mok! En stak ik één roze kaarsje aan! Toen ik hem uitblies wenste ik dat er nog vele leuke, mooie, creatieve jaren voor Luova Tyttö mogen komen!

DSC01835ecd

Vorig jaar na een van de haakavonden, met de brei- en haakclub, fietste ik naar huis met een idee in mijn hoofd. Ik wou weer bloggen. En ik had ook bedacht hoe ik mijn blog zou gaan noemen, helaas was de naam niet zo creatief bedacht door mij en was het al (veelvuldig) in gebruik. Ik dacht buiten de kaders en dacht aan mijn liefde voor het Finse land en de Finse taal en voilá Luova Tyttö was geboren!

Niet het hele jaar blogde ik intensief, ik stopte heel even met bloggen vanwege het starten van de masterstudie, wat samenviel met het trouwen en het intensief klussen in ons nieuwe paleis. Maar toen alles te stoel en te bank was begon het weer te kriebelen en 1 januari begon ik weer. Dit jaar ga ik vol door met het bloggen! Het bloggen geeft me energie en ik heb zoveel ideeën! Kortom snel op naar nog meer fijne jaren!

Wil je ook brownie in een mok maken? Met onderstaand filmpje kun jij ook snel smullen!

Geef een reactie

