Pay it Forward Februari

Wat gaat de tijd toch snel! Februari is ook alweer voorbij!

Deze maand verraste ik weer een aantal mensen.

Ik begon meteen op 3 februari met het sturen van deze drie leuke kaartjes!

DSC01831ecd

Mijn oude werkgevers uit de horeca kregen een dochter, dus hup een kaartje plus een leuk mutsje met de post gedaan!
DSC01845ecd

Precies veertien dagen geleden kwamen deze tien kaartjes bij tien dierbare mensen aan! :) Leuke actie van PostNL om eens een kus als postzegel te doen. (Aangezien ik PostNL zo’n beetje sponsor met de hoeveelheid kaartjes die ik stuur, vond ik dit een leuke actie!)

DSC01870ecd

Verder slaagde mijn moeder voor haar opleiding en verraste ik haar met een kaartje en een leuk wandbord.

DSC01867ecd

En nog meer kaartjes en nog meer baby’s! Februari was een drukke maand vol met kaartjes!

DSC01863ecd

We kregen een ontzettend leuk geboortekaartje met op de voorkant een snor. Ik besloot om eens zelf een kaartje te maken om te sturen in plaats van een kaartje te kopen. Wil je zelf ook zo’n stoer kaartje maken? Binnenkort leg ik in een post uit hoe je het zelf kunt maken.

DSC01939ecd

Tot zover pay it forward Februari! Het was een leuke maand en ik hoop dat ik een flink aantal mensen blij verrast hebt!

Geef een reactie

