Oh happy saturday!

Tijdens de laatste Karwei klusdag kocht ik gelijk een stoel voor in ons huis en ik leverde het bonnetje digitaal in om mee te doen om een gave lamp te winnen. En guess what?! Gister kreeg ik via FB het bericht dat ik de lamp had gewonnen! Hoe enorm gaaf is dat! We zochten al tijden een unieke, gave lamp voor naast de bank (er staat nu een oud, stijlloos, maar praktische lamp) en nu ineens hadden we er een! Dus vanochtend op naar de Karwei om de lamp op te halen. Hij staat super! (Alleen de boekenkast moet nu echt verhuizen…) ;)

11066800_10203763119787773_2026450732936106330_necd

De lamp is erg groot, maar dat misstaat niet in ons huis. :)

Als de lamp je bekend voor komt, dat kan. Hij stond in een van de Idee Magazines van de afgelopen maanden. Je kunt hem namelijk zelf bouwen en deze bouwmarkt had dat dus alvast gedaan om hem daarna te verloten. Wil je hem zelf maken? Via deze link vind je de beschrijving:  https://www.karwei.nl/lamp

Ik ben erg benieuwd hoe het vanavond lijkt in het donker!

Geef een reactie

