Lily pond CAL van Stylecraft

Via Instagram kwam ik op een account van een klein wolwinkeltje ergens in the UK. Foto´s van een haakwerkje met mooie bloemen maakten me nieuwsgierig en zo hoorde ik van de Lily Pond Cal georganiseerd door Stylecraft. Na het zien van de eerste foto´s werd ik verliefd, maar ja ik kocht net Stylecraft om te beginnen aan de Stripey as we go CAL, van 2014. Toch nog maar wat meer foto´s afwachten, toch nog weer dubben en uiteindelijk toch besloten aan te haken en de Lily pond te gaan haken! :)

De CAL start op 7 April in het Engels, een dag later zijn de Nederlandse vertalingen beschikbaar. Deze CAL zal 8 weken duren en het wordt uiteindelijk een vierkante deken van 1,1 meter. Ik ben benieuwd en heb er zin in!

De Nederlandse vertaling kun je hier vinden in de officiële Facebookgroep.

Haak je ook aan?

Een gedachte over “Lily pond CAL van Stylecraft

Geef een reactie

