Pay it Forward Maart

Jeetje de tijd gaat snel! Het is alweer bijna April! In de afgelopen maand verraste ik weer een aantal personen met iets leuks.

In het begin van de maand verraste ik mijn broer met een persoonlijk fotoboekje met foto’s van mijn trouwdag. Broeder lief was getuige en chauffeur. Het fotoboekje kocht ik bij de Hema en is een leporello fotoboek, dat betekend dat de bladzijden een of meerdere keren zijn gevouwen. Erg leuk! Voor mezelf maakte ik ook zo’n boekje, morgen post ik de tutorial!

PicMonkey Collagemaart

Vriendin Rommie stond begin deze week op de Lente en Tuinbeurs in Zwolle. Om haar alvast succes te wensen maakte ik voor haar ‘Nijn het designkonijn.’ ;) Met daarbij een vrolijke kaart. Het patroon van het konijn kun je via dit bericht vinden.

DSC01979ecd

Doordat ik druk bezig was met de #buitenbeentjesswap georganiseerd door Koetjes en Kaartjes had ik niet zoveel tijd om nog meer mensen te verrassen. Binnenkort deel ik de swap die ik verzond hier! Van de kleurtjes werd ik al erg blij!

foto 3 (2) ecd

Zelf werd ik ook verrast! Van vriendin Marjoleine kreeg ik dit geweldige houten ansichtkaartje wat ze zelf maakte!

foto 1 (3) ecd

En als laatste een mega verrassing van onze Karwei bouwmarkt. Toen ik eind februari daar stoel Papillon van Woood kocht gelijk het bonnetje ingeleverd om kans te maken op een prijs. En ja hoor bericht! We hadden de lamp gewonnen! De lamp is gemaakt uit een plaat underlayment en is ook zelf te maken.

foto 2 (4) ecd

Geef een reactie

