Pay it Forward April

Deze maand was een enorm drukke maand. In maart wist ik al dat de maand druk ging worden, maar stiekem wou ik toch ook wel graag mee doen aan CampNaNoWriMo. Voor wie het niet kent, NaNoWriMo vindt in november plaats en in deze maand wordt je uitgedaagd om een novel van 50.000 woorden te schrijven. Inmiddels hebben ze dus ook een versie in April en in Juli. Ik kon het niet laten om mee te doen, dus die extra drukte kwam er nog bij.

Daarnaast maakte ik een swap voor mijn Instaswap maatje. Voor de #buitenbeentjeswap heb ik bijna al mijn creativiteit gebruikt, dus ik moest even opstarten. Vandaag mag hij op de post. Spannend! Ik ben benieuwd wat mijn swapmaatje er van vindt.

Daarnaast deed ik mee met de secretswap. Een swap om iemand een hart onder de riem te steken. Ik hoop dat het pakketje in goede aarde is gevallen en goed is aangekomen.

DSC02075ecd

Ook werd er weer een baby geboren en kon ik het niet laten om een mutsje bij het kaartje te doen. :)

DSC02076ecd

Dat was het voor deze maand. In mei hoop ik weer een aantal mensen te gaan verassen, dus to be continued!

Geef een reactie

