De leukste haakblogs!

Een lang weekend staat voor de deur! Om een of andere gekke reden is mijn blogpost van woensdag weggevallen, dus die houden jullie van me tegoed.

Een lang weekend betekend ook veel tijd om inspiratie op te doen en lekker op het internet te neuzen. Ik deel vandaag met je de leukste haakblogs!

Charami

Charami is de blog van Charlotte en hierop deelt ze van alles over haken en breien en ook heeft ze enkele populaire patronen vertaald naar het Nederlands. Zoals de Ripple stitch deken, de granny stripe deken, etc. Een aanrader! Oh en dat heerlijke Belgische taaltje van haar leest zo lekker weg!

Lotte Haakt 

Alleen al van de hele vrolijke lay-out van haar blog wordt je dag weer goed! Lotte haakt toffe dingen en heeft van een aantal dingen ook patronen geplaatst of een verwijzing naar waar je zelf het patroon kunt vinden.

Haak & Maak 

Laatst poste ik al een link naar het toffe randje patroon voor om een fleecedeken van Haak & Maak. Maar niet alleen daarom, maar ook om alle andere leuke dingen die Daphne post is de blog een aanrader om op te gaan kijken. Zoals leuke ovenwanten/pannenlappen of een super schattig tapestry gehaakt etuitje met een snor!

Van Dani 

Via Annemarie’s haakblog kwam ik op het kroonpatroon wat Danielle voor haar dochtertje maakte. Het toffe patroon maakte me nieuwsgierig en zo ontdekte ik haar blog met daarop prachtige gehaakte sjaals en ook echt een prachtige vormgeving en oog voor detail in haar foto’s. Alleen al om plaatjes te kijken is het een aanrader!

Draad en praat

Nog zo´n heerlijke blog! Lisanne van draad en praat post zeer regelmatig toffe dingen, waarvan ze dan weer mooie foto´s maakt. Haar patronen van de bosdieren zijn ook super tof, nu moet ik de tijd nog vinden om ze te gaan maken.

Ik hoop dat je tijdens het lezen van deze post ergens halverwege bent gestopt en vrolijke alle linkjes hebt aangeklikt, waarna je bent gaan neuzen en hopelijk geïnspireerd met geraakt door de toffe blogs!

Fijn pinksterweekend!

3 gedachtes over “De leukste haakblogs!

Geef een reactie

