Pay it Forward #mei

De maand mei was een leuke, drukke maand met allemaal gekke dagen die uitvielen op het werk. Maar ook een maand waarin ik een aantal mensen verraste met iets leuks. :)

Allereerst stuurde ik weer een aantal kaartjes. Ik vergat er ook een aantal op de foto te zetten en had per ongeluk snel al de envelope dicht gedaan… Oeps!

DSC02307ecd

DSC02295ecd

Het zusje van een vriendin heeft in een dochter gekregen en ik kon het niet laten om een bijtring voor haar te haken en cadeau te geven. =) Het Hema zakje maakt het inpakken voor mij lekker makkelijk (ben een inpakkneus) en vrolijk!

DSC02206ecd

Deze beauty’s gingen vrijdag op de post naar een persoon die ze verdient. Er wordt vast iets tofs van gemaakt. e

DSC02303ecd

Zelf werd ik deze maand ook blij gemaakt door iemand. Aan het einde van 2014 had ik vrolijke gereageerd op Facebook op Marjoleine haar post over het Pay it Forward project. Als je zegt ja dat ga ik doen, word je zelf verrast door degene en moet je zelf vijf mensen verrassen. Uit die post is mijn Pay it Forward idee geboren. Afgelopen maand kreeg ik dus de verrassing van Marjoleine. Drie bollen Fenna in de kleuren roze, wit, grijs en een zijden sjaal! :)

DSC02292ecd

5 gedachtes over “Pay it Forward #mei

Geef een reactie

