Flora het (albino) hert

Een tijd terug spotte ik in het Zoomugurumi 3 boek Flora het hert.

Hartstikke lief en schattig ziet het er uit. Maar aangezien ik geen bruin garen in huis had en geen zin en tijd had om nieuw garen te bestellen bedacht ik dat er vast wel witte herten bestaan. Nou blijken die wat zeldzaam te zijn. Ik liet me niet kisten en haakte vrolijk door. Uiteindelijk belandde Flora in mijn UFO (UnFinished Object) blik en ik deed meerdere keren een poging om haar af te maken, zonder succes.

Vorige week zette ik me er even goed toe en haakte ik haar af. Het in elkaar zetten was nog een heel gepriegel, maar ze is klaar! Het is een schatje, maar ik zal haar oren nog even beter vast zetten.

DSC02359ecd DSC02361ecd DSC02362ecd

Cutie of niet?

Een gedachte over “Flora het (albino) hert

Geef een reactie

