And I’m back!

Na een adempauze van een aantal weken ben ik weer terug en vol opgeladen om weer lekker te bloggen!
De weken voor de vakantie waren enorm druk, zowel op mijn studie, als op het werk, als alles er om heen. In de maand mei en juni waren al mijn weekenden vol gepland met allemaal leuke sociale dingen. Super leuk, maar eigenlijk had ik geen tijd om mezelf op te laden. Vandaar even een adempauze in de vakantie.

Natuurlijk deed ik wel van alles in de vakantie en heb ik een kort fotoverslag gemaakt. Vrijdag komt de eerste creatieve post weer online. Maar eerst de foto’s!

Foto's 1415 835

Ik begon de vakantie met veel werkjes die nog moesten, zoals het beitsen van de tuintafel en de houten bloembakken. In totaal zijn er 5 blikken beits door gegaan! Maar alles ziet er nu fris wit uit!

Foto's 1415 841ecd

Aan het begin van de vakantie eind van het schooljaar maakte ik in opdracht van en in samenwerking met de Delainfans Benelux deze toffe deken! De hele blogpost over de deken kun je hier vinden. Achteraf was het allemaal wat te druk met elkaar, maar het is toch gelukt.

Foto's 1415 871ecd

Niets lekkerder dan ’s avonds laat nog lekker buiten zitten met een kaarsje (of twee) en een goed boek!

Foto's 1415 900ecd

Ik werkte aan de Lily Pond CAL! Ik heb bijna alle onderdelen af, maar dat afhechten van al die draadjes wordt nog wel een klusje…

Foto's 1415 919ecd

Er moest natuurlijk veel geknuffeld en gechilld worden met Nynus!

Foto's 1415 948ecd

Ik vierde mijn verjaardag met familie en vrienden. Marjoleine logeerde bij mij en hielp me bij het bakken van alle taarten, tapas en andere lekkere dingen. :)

Foto's 1415 964ecd

Voor een trouwdag van vrienden haakte ik een cadeautje in de kleuren van hun trouwdag! Het resultaat zie je binnenkort.

Foto's 1415 974ecd

Ik haakte eindelijk het laatste vierkantje van mijn restjesdeken! Toen kon het grote sorteren en aan elkaar zetten beginnen. Een klusje waar ik de hele vakantie verder zoet mee was! 234 vierkantjes!

Foto's 1415 1006ecd

We gingen naar de trouwdag van vrienden! Het was een sprookjesachtige dag op Kasteel de Hooge Vuursche.

Foto's 1415 1008ecd

We plakten nog een aantal nachtjes weg vast aan de trouwdag van vrienden en gingen de dag na de trouwdag naar Amsterdam. We werden verrast door de zomerstorm en doken het Paleis op de Dam in. Een aanrader om te bezoeken!

Foto's 1415 1032ecd

Zondags was het gelukkig beter weer en bezochten we Paleis Soestdijk. Bijzonder om te zien hoe de Oranjes gewoond hebben.

Foto's 1415 1046ecd

Maandags begon ik met maken van mijn outfit voor Castlefest. Lekker last minute. Ik keek er al vanaf het voorjaar naar uit om mijn outfit te maken en ik had het allemaal in mijn hoofd zitten. Maar het mislukte gruwelijk, waardoor ik echt pre-Castlefest kledingcrisis had!

Foto's 1415 1081ecd

Uiteindelijk droeg ik mijn Galajurk uit Havo 4 naar Castlefest, samen met een bontje wat ik naaide voor onze trouwdag. Het bontje hoefden we gelukkig op de dag zelf niet te gebruiken, maar nu kwam het goed van pas. De avond voor Castlefest sliep ik bij Marjoleine en gingen we uit eten (sushi!) met vrienden en bleven we nog hangen in Haarlem. Gezellige avond, gevolgd door een gezellig Castlefest!

Foto's 1415 1099ecd

Op de terugweg van Marjoleine naar huis stopte ik bij mijn ouders op de camping bij Makkum. Het was een heerlijk zonnige dag en het was genieten op het strand van Makkum.

Foto's 1415 1102ecd

Voor mijn verjaardag vroeg ik de boeken van Jussi Adler-Olsen. Ik had twee films gezien, welke echt goed zijn, en ik was nu erg benieuwd naar de boeken! Echte aanraders om te lezen!

Foto's 1415 1121ecd

Van Marjoleine kreeg ik een paar bollen Fenna regenbooggaren. Ik besloot ze te gebruiken om de CAL2014 mee te haken. Om de rust er wat in te houden combineer ik de drukke Fenna met wit garen.

Foto's 1415 1134ecd

Ik sloot de vakantie af met een griepje. De laatste anderhalve week had ik last van mijn keel en oren en een bezoek aan de huisarts maakte me duidelijk dat ik niet de enige was, maar dat er meer waren met dezelfde kwalen. Het telkens flink wisselende weer was de oorzaak.

De laatste anderhalve week bracht ik door met veel boeken en rust op de (tuin)bank. Om daarna weer vol aan de bak te gaan!

2 gedachtes over “And I’m back!

Geef een reactie

