I’m in!

Vorige week ontving ik de leuke email van Pauline van Uit Pauline’s Keuken dat ik hoorde bij de 100 bloginsiders die mee mogen doen met de Ikea Food Challenge. Afgelopen maandag ontving ik een super leuk pakket van de Ikea met daarin allemaal Ikea producten voor het bereiden van een nieuw gerecht voor de Ikea, want daar draait het allemaal om.

Naamloos

Ikea zoekt een nieuw gerecht voor op de kaart in hun restaurants. Nu is het toffe dat ik niet alleen mee doe, maar dat heel Nederland mee kan doen. Al krijg je dan niet zo’n toffe mand van de Ikea met allemaal producten, maar mocht je winnen dan staat jouw gerecht op de kaart van elke Ikea in Nederland en win je een droomkeuken!

Wat je daarvoor moet doen? Een gerecht bedenken en maken met een van de geselecteerde producten van de Ikea. Maak een foto, plaats op Instragram en als laatste moet je het gerecht verzilveren op de site van de Ikea Food Challenge en maak je dus kans op de prijs. Hoe vet is dat! Er zijn verschillende rondes. Uit alle inzendingen kiezen de juryleden dertien finalisten. Uit deze 13 wordt vervolgens een top 4 gekozen. Deze vier gaan koken met een van de juryleden, kok Robert Kranenborg. Hoe tof! Je begrijpt dat ik dus zit te broeden op inspiratie en binnenkort los ga in de keuken.

Morgen deel ik met je de inhoud van het pakket wat ik kreeg. En daarna neem ik je mee op mijn reis in dit avontuur, wie weet waar het zal eindigen.

Mijn gerechten zal ik met je delen, zodat ook jij ze kunt gaan maken. Dus de komende maand staat mijn blog niet alleen in het teken van creativiteit met stof en andere materialen, maar ook van creatief in de keuken!

Geef een reactie

