DIY Potje Party

Laatst vierde een van mijn tantes haar 50ste verjaardag. Ik deed mee met het gezamenlijke cadeau maar wou toch nog wat leuks, grappigs geven. Bij de Zeeman had ik toffe potjes met een mooi label gezien en zo kreeg ik het idee om het potje te vullen met grappige dingen die horen bij feest.

DSC02531ecd

Ik deed er blow outs, spinners, ballonnen, waterballonnen, kaarsjes en een rozet in. De meeste ingrediënten voor dit gezellige potje haalde ik gewoon bij de Action.

PicMonkey Collageecd

Makkelijk, snel en een super leuk resultaat!

PicMonkey Collageecd2

Zeg nou zelf dit is toch leuk om te geven als extraatje. Je kunt het ook geven en er geld bij in doen, ook altijd leuk!

2 gedachtes over “DIY Potje Party

Geef een reactie

