Daar is hij dan! De granny square deken

Door technische problemen  met mijn camera kan ik hem niet meer koppelen aan de computer. Dus dat moet via een omweg, maar het is gelukt! Zoals vorige week beloofd in mijn post over de deken hier het resultaat!

DSC02563ecd DSC02568ecd

Ergens doet de deken me denken aan Elmer het olifantje uit de prentenboeken. Lekker bont gekleurd!

De deken is niet helemaal strak geworden, dit was wel gebeurd als ik alle granny’s had geblokt. Maar zo vind ik het ook erg tof.

De deken is 184 bij 134 geworden, dus lekker groot om op regenachtig, koud weer in weg te kruipen! Hopelijk komt nu de zon weer tevoorschijn zoals op de dag dat ik deze foto’s maakte!

2 gedachtes over “Daar is hij dan! De granny square deken

Geef een reactie

