Omslagdoekenweer

Nu de dagen weer korter en kouder worden heb ik vaak of een te dikke jas aan of een te dunne jas aan, met als gevolg dat ik zomaar verkouden ben. Zie daar de oplossing genaamd omslagdoek! Het is er het perfecte weer voor, als het tenminste droog is. De omslagdoek geeft wat extra warmte en staat super tof!

Zelf haakte ik in de zomervakantie deze omslagdoek naar het Tranquility patroon van Drops. Die kun je hier vinden.

Ik gebruikte twee bollen Stylecraft in de kleur Parchment en voor de rand een bol in de kleur Apricot. Ik vind het randje er super vrolijk uitzien!

DSC02640ecd

DSC02641ecd

Mijn moeder is echt hooked aan het haken van omslagdoeken, ze haakte de Ananasomslag doek met roze Julia wol van de Zeeman. En hoe lief, ik kreeg hem van haar! Inmiddels heb ik een innige relatie met mijn omslagdoek, omdat hij lekker groot en warm is. Hij gaat over de jas, maar ook mee naar het werk. In niet alle ruimten op het werk is het even warm, vandaar dat het lekker is om er in weg te kruipen als ik even achter een computer lessen zit voor te bereiden. :)

Een omslagdoek is echt een aanrader! DSC02644ecd DSC02646eecd

8 gedachtes over “Omslagdoekenweer

Geef een reactie

