#Made With Love Swap!

Een paar weken zag ik op Instagram het initiatief voor de Made With Love Swap en ik besloot mee te doen. Bij een swap krijg je een andere gebruiker op Instagram toebedeeld en jij maakt/koopt cadeautjes voor deze persoon en deze doe je in een gezellig doosje op de post. Iemand anders heeft jou toebedeeld gekregen en maakt iets liefs voor jou. Soort loodjes trekken, maar dan het hele jaar rond en met via Instagram. Zelf maakte ik leuke dingen (die ik je hier nog ga laten zien), ook de peer was daar onderdeel van en deed ik het pakketje op de post. Ook kreeg ik een pakketje. Vanmorgen had ik eindelijk tijd om mijn pakketje uit te pakken. Ik werd helemaal blij van de inhoud, die ik hier met je ga delen!

DSC02665ecd

Allemaal gezelligheid in een doosje! Samen met een toffe kaart.

DSC02667ecd

Alleen al het inpakken van zo’n swap is een heerlijk klusje en ziet er mooi uit! Soms is het dan ook zonde om het uit te pakken.

DSC02668ecd

Een handenwarmer. :) Dat stofje vind ik ook zo gaaf! DSC02670ecd

En nog eentje! Check het detail! Hier word je toch blij van?

DSC02672ecd

Servetjes!

DSC02673ecd DSC02674ecd

Zo tof! Een oprolbaar haaknaaldenetui! En dat in weer met zo’n tof stofje!

DSC02675ecd

Daar was de chocola al! Ik ben erg benieuwd naar de chocola. Het schijnt heel erg heerlijk te zijn!

DSC02679ecd

Allemaal gezelligheid! Bolletjes wol van de Hema, boekenlegger, servetjes, waxinelichtjes, thee en een boek. Ik denk dat mijn swapmaatje met veel plezier het boek ook heeft gelezen, zo ziet het er uit en ik geef haar groot gelijk, het is een razend spannend boek. :) Ik heb het ook al gelezen, of eigenlijk verslonden, maar heb een goede bestemming voor het boek.

Een gedachte over “#Made With Love Swap!

Geef een reactie

