# Instaswap fall edition 2015

Afgelopen voorjaar deed ik voor het eerst mee met de Instaswap en schreef ik er ook een blogpost over. Via Instagram zijn er meerdere swaps, sommige met thema, maar de InstaSwap is wel de grootste en de ‘moeder’ der swaps die er is. De InstaSwap vindt twee keer per jaar plaats en ook dit keer deed ik weer mee. Zelf maakte ik een leuk pakketje en deed ik het op de post. En zelf kreeg ik natuurlijk ook een pakketje!

foto (7)ecd
Dit gezellige pakje ging op de post en is inmiddels bij de ontvanger aangekomen. :) 

Zelf kreeg ik ook een prachtig pakje! Ik had alles netjes op de foto gezet, blogpost getypt, foto’s bewerkt en toen… geen internet… voor een halfuur lang… man gebeld… modem gereset… gewacht… geen internet… internetprovider gebeld… algemene storing. zucht. Wat zijn we met zijn allen afhankelijk geworden van het internet, mijn hele to do list kon ik niet afwerken, want geen internet. Maar goed, gelukkig is de storing opgelost en kan ik het nu wel plaatsen!

Ik vind het idee enorm leuk om het pakje in te pakken in patroonpapier! Het pakje is daarna nog een keer ingepakt in folie en er zitten sterretjes in, zo leuk!

DSC02924ecd

Binnen in een hoop gezelligheid. Wierookstokjes, een leuke kaart en leuks. Allemaal leuk ingepakt en uitpakken is eigenlijk zonde. Zelfs aan Nynus is gedacht!

DSC02928ecd

Zo zonde om uit te pakken!

DSC02939ecd

Een zelfbouw hert met gewei. Echt geniaal!

DSC02935ecd

Een ontzettend leuk stofje en een handig klein notitieboekje! Zo’n klein notitieboekje komt echt van pas, het past in elke (hand)tas en je neemt het zo mee.

DSC02933ecd

Ik was helemaal blij verrast door het schattige konijntje! Volgens mij is het zelf gemaakt. Enorm cute!

DSC02938ecd

Mijn swapmaatje heeft thee in het pakketje gedaan. Dat vind ik altijd erg leuk, zo leer ik nieuwe smaken en merken kennen en ik ben ook echt een enorme theeleut!

DSC02934ecd

Alle leuke dingen bij elkaar! Een mooi genaaid etui, chocolade muntjes, fine liners (echt die dingen slijt ik bij de vleet) en in het pakje van Nynus zat een worteltje! Hij heeft hem inmiddels al op.

DSC02941ecd

Natuurlijk moest het hert gelijk in elkaar gezet worden. Super makkelijk en het resultaat is erg leuk!

DSC02942ecd

Swappen maakt me altijd erg vrolijk en geeft me veel ideeën! Ik had zelf ook zoveel ideeën voor mijn swapmaatje, dat ik de helft niet eens heb gemaakt. Het doosje was zomaar vol en ik had gewoon niet genoeg tijd. Ik vind het heerlijk om zo’n doosje met leuks op de post te doen, dat vind ik het mooiste van de hele swap en dan vergeet ik soms zelfs dat ik zelf ook nog zo’n tof doosje krijg. Maar  voor nu ben ik even uitgeswapt! Wie weet in het nieuwe jaar weer.

3 gedachtes over “# Instaswap fall edition 2015

  1. Wat een prachtig doosje heb jij opgestuurd zeg! En een hele leuke teruggekregen! Het lijkt mij erg leuk om hier aan mee te doen, maar ik was te laat. Bummer! Probeer het nu in de gaten te houden zodat ik de volgende keer mee kan doen. Het hert is super gaaf trouwens! :D

    • Dankjewel! :) Via Instagram kun je ook de organisatie van de Instaswap volgen. Dat is lyndas home geloof ik. En je kunt je ook altijd inschrijven voor de nieuwsbrief op de site van de instaswap. ;) En als ik het niet vergeet geef ik een gil naar je als het weer zover is!

Geef een reactie

