Haak je klaar voor Kerst: Wolplein CAL

Vandaag alvast een blogje over haken voor Kerst. :) Vanaf zondag mag de kerstversiering hier het huis in en kan de radio alvast op SkyRadio. Maar stiekem zit ik al even in de kerstsfeer. Ik haakte al een paar kerstversieringen en halverwege November kwam Wolplein met de aankondiging dat ze een CAL voor Kerst gaan doen. Eigenlijk is het een soort haak je eigen Adventskalender, elke dag (vanaf gister, 1 december) komt er een patroontje vrij voor in de kerstboom. De eerste twee staan online, hieronder zie je er een afbeelding van.

Foto’s van Wolplein.nl 

Eerder gaven ze al het patroon vrij voor het haken van de kerstboom, maar daar had ik niet zo’n zin in. Ik ging naar de Action en kocht een ‘boompje’ van hout welke ik in de volgende weken ga vullen met de patroontjes die ik leuk vind van de CAL.

Alle informatie en patronen kun je vinden op de speciale blog pagina van Wolplein voor deze post. Hier kun je de post vinden. Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden van de resultaten. :)

Wie haakt er nog meer mee?

2 gedachtes over “Haak je klaar voor Kerst: Wolplein CAL

Geef een reactie

