Kort maar Krachtig Tag

Door Inge van Mosieur Mango werd ik getagd om ook de ‘Kort maar Krachtig Tag’ in te vullen en dat doe ik graag. Vandaag kun je me dus iets beter leren kennen door deze, de naam zegt het al, kort maar krachtige tag. Helaas zijn mijn antwoorden niet altijd zo kort en krachtig. ;)

Stom: Harde tegenwind onderweg naar het werk, 180 graden gedraaide wind op de terugweg…

Allerstomst: Slakken die op alles gaan zitten wat je toevallig aan moet raken, zoals deurkrukken in het donker… ieh!

Dag met een gouden randje: Onze trouwdag op 29 augustus 2014

Leukste liedje: Happyland – Amanda Jenssen

Houd van: Manlief en Nynus.

Nooit gedacht: Dat ik zou gaan werken op mijn oude middelbare school.

Genieten: Thee, zon en een lekker boek erbij.

Bang voor: Onweer (echt enorm bang…)

Hekel aan: Spruitjes, bananen en chocolademelk.

Lekkerste weer: Zon! En dan zo’n lekker bak-en-braadtemperatuurtje. Zodat je niets anders kan dan in de zon liggen en een beetje slapen en boekje lezen. Of andere lekkerste weer, vriezen dan het kraakt zodat je flinke tochten kunt schaatsen op natuurijs.

Leukste leeftijd: 7 jaar, ik kon eindelijk lezen. Toen vond ik ook dat ik daarna van school kon, want ik kon toch inmiddels alles wat je moest kunnen?

Spijt van: Dat ik nooit eerder het advies van mijn middelbare schooldocent literatuur opvolgde. Hij zei ‘Als een boek je na 100 bladzijden nog niet boeit, leg het dan weg, stop er mee en lees het niet weer. Ga jezelf niet martelen omdat boek dan toch uit te lezen.’ Wat is het heerlijk om een boek aan de kant te leggen omdat het een marteling is en dan gewoon met een nieuw, leuk, boek te beginnen en dat binnen twee dagen uit te lezen. =)

Geen tijd voor: Het uitwerken van alle ideeën in mijn hoofd.

Lekkerste eten: Pannenkoeken met spek en poedersuiker. En voor Campina Slagroom Vla Vanille mag je me ’s nachts wakker maken.

Fijnste vakantieland: Lastige vraag, ik hou van reizen en dingen zien en actief zijn op reis. Ik heb voor mijn studie veel landen bezocht. Maar de fijnste vakantie was die met een van mijn beste vriendinnen aan de Turkse kust. Elke dag 40 graden, zon, zee, zwemmen, lol en helemaal niks doen aan het strand.

Vreselijk goor: Slijmie, van vroeger. Ieeeeeh, ik vind het zo vies.

Mezelf een duwtje geven: Om weer mijn hardloopschoenen aan te trekken en elke week twee keer te gaan zodat ik weer in de hardloopflow kom.

Wil nog: Nog een keer naar IJsland! En dan het Noorderlicht zien.

Mis een beetje: Momenteel sneeuw, dat hoort toch wel bij de periode voor kerst voor mij en met kerst en met oud en nieuw en na oud en nieuw… Maar als we Piet P. moeten geloven wordt het dit jaar geen witte kerst.

Dansen: Onder het schoonmaken, dan gaat het wat sneller. ;)

Nu is het de bedoeling dat ik mensen ga taggen. Ik tag in ieder geval Irma van Craft & Create en Lisa van Life Love Lisa. Beide meiden hebben een toffe blog!

2 gedachtes over “Kort maar Krachtig Tag

Geef een reactie

