Haak je klaar voor Kerst: All About Ami kerstballen!

Het is geen groot geheim dat ik fan ben van de patronen van Stephanie van All About Ami. Ze maakt prachtige dingen zoals de pony die ik mocht vertalen, zie hier, en de voorjaarskonijntjes en elk jaar maakt ze een patroon voor de Chinese astrologiekalender. Dit jaar is het een lam en in februari komt ze weer met een nieuw dier. 2016 zal het jaar van de Aap zijn, dus ik ben benieuwd.

Ook voor kerst maakte ze een patroon voor super schattige kerstballen.


Bron: All About Ami

En sinds vorig jaar heeft ze ook een konijntje kerstbal! Ik werd compleet verliefd op de patroontjes en haakte er rustig op los, maar ik kreeg de kerstballen niet meer klaar voor kerst. Het haakt wel vlot door maar je bent wel even met een kerstbal bezig.


Bron: All About Ami

Ik heb de patronen voor haar in het Nederlands vertaald en binnenkort zijn ze op haar site te vinden. Helaas lukt dat niet meer voor de Kerst, maar in het Engels zijn ze ook erg goed te doen!

Ik heb er nog maar eentje half af. Ik wou hem graag af hebben voor deze post, maar het is niet gelukt, vandaar dat de post op zaterdag online komt. Het gekke is dat ik elk jaar denk ‘ah die drukte in de laatste twee weken voor de kerstvakantie valt wel mee’. En elk jaar trap ik er weer in en bedenk ik van alles, zoals het haken van deze kerstballen en de wolpleinCAL en wordt het hem niet. Haha, maar goed voor nu dus leuke inspiratie wat je voor kerst zou kunnen haken!

Geef een reactie

