DIY kerstkaart II

Zoals vorige week beloofd dit keer een tweede DIY voor een kerstkaart. Deze is eigenlijk nog simpeler dan de vorige, maar is net zo leuk.

Je hebt weer blanco kaarten nodig, ik kocht ze bij de Action, maar je kunt ze bij genoeg hobby zaken krijgen. Verder heb je een zwarte fineliner of stift  en oranje of gele fineliner of stift nodig en washi tape. Mijn washi tape kocht ik bij de Zeeman, maar ik heb het ook bij de Wibra gezien.

IMG_5685Zoals ik al zei, super simpel! Je knipt een strookje washi tape en plakt het midden op de kaart. Je tekent er een lont bij en een vlammetje en klaar ben je! Je kunt er altijd nog Fijne Feestdagen onder schrijven.

Klaar en toch zelf gemaakt! Alvast fijne feestdagen!

3 gedachtes over “DIY kerstkaart II

  1. Dit herinnert mij aan het ‘kaarsen trappetje’ dat de Zweden per 1 december voor hun raam hebben staan (en ik heb er nu dus ook één). Voor de advent. Als je er meerdere naast elkaar maakt, heb je ook zo’n leuk trappetje!

  2. Pingback: Christmas is coming | MIEKAATOEN

Geef een reactie

