5x Favoriet: Kerstliedjes

Zo op de donderdag voor kerst nog even een kort blogje over mijn 5x favorieten. En de lijst is Mariah Carey vrij!

Ik begin met een paar misschien iets minder bekende liedjes. Het valt me altijd op dat SkyRadio op 6 december begint met het spelen van de populaire bekende liedjes. Hoe dichter je bij kerst komt, hoe meer onbekendere liedjes je hoort. En laat ik een twee daarvan nu echt tof vinden.

Winter Wonderland – Heidi Klum 

Misschien inmiddels al iets bekender, maar ik krijg echt het kerstgevoel van dit superzoete liedje…

John Travolta& Olivia Newton John – I think you might like it 
De clip is lichtelijk tenenkrommend, maar hey het zijn toch wel mijn helden uit mijn favoriete film Grease dus zij mogen het. Het is een nummer waar ik enorm vrolijk van wordt en wat toch echt niet super veel wordt gedraaid op SkyRadio, tot mijn verdriet…

Leona Lewis – One more sleep
Tot dit jaar kende ik het liedje niet, maar SkyRadio heeft het dit jaar veel gedraaid of ik heb het toevallig veel gehoord dit jaar. Tijdens de projectlessen in de laatste schoolweek stond SkyRadio standaard aan en inmiddels kan ik dit aardig meezingen. Het is een lekker vrolijk nummer en de clip geeft echt zo’n Amerikaanse kerst weer.

Destiny’s Child – 8 days of ChristmasTot nu toe nog maar een keertje gehoord dit jaar, maar zo lekker vrolijk. :)

Youp van het Hek – Flappie
Mijn all time favorite! Oh wat een prachtig en zielig kerstliedje! En er is zelfs iemand die er een nog zieliger filmpje bij heeft gemaakt. De intro is wat lang, maar het filmpje is het wel waard!

Zijn er nog toffe liedjes die ik vergeten ben? Let me know!

2 gedachtes over “5x Favoriet: Kerstliedjes

    • Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die Flappie minder tof vinden. Het is toch een arm konijntje. Ik moet wel zeggen dat ik nu SkyRadio inmiddels wel een beetje zat ben, maar hey nog even twee dagen doorzetten. Hele fijne dagen toegewenst!

Geef een reactie

