Jaaroverzicht

Zo, weer bijna een jaar om. Afgelopen halfjaar was ik veel verkouden en niet helemaal fit en dan blijft dat gevoel wel een beetje hangen. Aldus de KNO arts is het een allergie voor huisstofmijt en dus kreeg ik anti-histamine. En dat maakt suf. Maar als ik terug kijk naar de verschillende maanden van dit jaar dan was het een prachtig jaar! Het was zelfs een jaar waarin ik twee grote dromen waar maakte!

Kijk mee!

PicMonkey Collagejfm

Januari begon met onze verlate huwelijksreis naar Berlijn. We bleven vier dagen in deze geweldige stad! We hadden mooi, droog weer en hebben veel van de stad kunnen zien. =)

In Februari vierde mijn blog haar eerste verjaardag! Ik maakte brownie in een mug of iets wat daar op lijkt en brandde gezellig een kaarsje!

Maart bracht licht. Bij de Karwei wonnen we een grote lamp gemaakt van underlayment. Een echte eyecatcher en eigenlijk wel mijn favoriet in ons interieur.

PicMonkey Collageamj

In April mocht ik weer met mijn werk mee naar Londen. We hadden een geweldige zonnige week in Londen met alle leerlingen.

Mei was M&M maand. Marjoleine en ik wonen niet bij elkaar om de hoek (lees 160 km bij elkaar vandaan) en toch zagen we elkaar die maand bijna wekelijks. Ik mocht mee met het uitzoeken van een trouwjurk, we gingen naar het nieuwe festival Beyond en we gingen kamperen met zijn allen op het Pika Festival. Het was super gezellig, al zie je dat op de foto niet echt. ;)

Juni was een maand die begon met veel snelheid! Manlief won een weekendje weg met Opel om op het testcircuit in Duitsland de OPC modellen (lees snel) uit te testen. Ik mocht mee! Het was een enorm vette ervaring om met 245 km per uur te rijden! Wat een enorm machtig gevoel geeft dat!

PicMonkey Collagejas

In Juli vierde ik mijn 27ste verjaardag, trouwden goede vrienden en gingen manlief en ik een weekendje weg. We besloten in ons weekend weg de zaterdags naar Amsterdam te gaan. Het was de dag van de superstorm. Het regende nogal en zo kwam het dat we het paleis op de Dam binnen gingen (foto) en daar een paar uur rond liepen. Toen we weer buiten kwamen lagen er overal paraplu’s en reden er geen treinen meer. Paleis op de Dam is storm waardig. Binnen hebben we niets van de hele storm gemerkt. Na een uurtje wachten op Amsterdam CS konden we de trein terug nemen.

Augustus was een maand waarin veel gebeurde. Ik ging met Marjoleine naar Castlefest, ik sloot met Rommie de zomervakantie af op 90’s festival Guilty Pleasure en het was dan ook lastig kiezen wat hier het hoogte punt was. Stiekem was dat wel de lezing en meet en greet met André Kuipers in de laatste week van Augustus. Hij kwam leerlingen inspireren op mijn werk en als docent natuurkunde (scheikunde & biologie) kon ik dat natuurlijk niet missen. Wat kan hij boeiend vertellen en ook inspireren.

Appels, appels en nog eens appels in September. Mijn vader heeft een appelboom en ik heb er heel veel afgehaald. Een AH boodschappenkrat vol, dus bakte ik heel wat appeltaarten, appelflappen en havermout appeltaartjes. Oh en natuurlijk maakte ik waldorfsalade en geitenkaas salade met walnoten en appel. Na september kon ik geen appel meer zien.

PicMonkey Collageond

Oktober was een maand waar ik naar uit keek. Toen ik nog op de basisschool rond liep riep ik al dat ik naar IJsland wou. Het was een land waar ik enorm nieuwsgierig naar was en het was mijn droom om te gaan. In oktober gingen we! Het was geweldig en ik wil weer! Meer over de reis kun je hier lezen. 

Een volgende droom/wens die uit kwam gebeurde in November. Al zo’n twaalf jaar ben ik een enorme fan van de Finse band Nightwish. Alleen door toeval had ik ze nog nooit live gezien. Toen in het voorjaar de concerten in de HMH werden aangekondigd heb ik meteen een kaartje gekocht. =) En ik had een geweldige avond!

December is een maand waar ik naar uit kijk vanaf het moment dat het buiten wat kouder wordt. Ik hou van de gezelligheid, van lekker binnen zitten, haakwerkje er bij en SkyRadio aan. Maar ik hou ook van de gezelligheid met familie.

Dit was mijn jaar in 12 foto’s! Op naar een nieuw prachtig jaar!

4 gedachtes over “Jaaroverzicht

Geef een reactie

