Boeken challenge #1

Vorige week zaterdag las ik het eerste boek van 2016 uit. Het Rosie project van Graeme Simsion. Ik hoorde veel positieve geluiden over het Rosie project en ik kocht vlak voor de kerstvakantie het boek. Ik wou er graag in beginnen maar las toch eerst het boek uit waar ik mee bezig was.

DSC03094ecd.jpg

Op 1 januari begon ik met het lezen in het Rosie Project en op 2 januari had ik het ’s avonds uit. Het leest vlot weg, maar om nou te zeggen dat het verhaal me helemaal pakte en meenam. Dat gebeurde in het begin, halverwege vond ik het wel even prima met Don en zijn zoektocht naar de ideale Echtgenote. Ook had ik al halverwege het einde voorspeld en ik bleek gelijk te hebben. Ik vond het een leuk aangenaam boek, maar ik hoef niet zo nodig het tweede deel (het Rosie Effect) te lezen. Dit  vond ik genoeg.

Dit was mijn eerste boek voor 2016. Voor mijn Challenge heb ik een profiel aangemaakt op GoodReads en daar heb ik ook mijn doel neergezet. Ik zal niet alle boeken hier reviewen, maar mocht je mijn voortgang willen volgen of willen weten wat ik nu lees (Wij zijn ons brein – Dick Swaab) dan kun je me volgen via mijn profiel op GoodReads.

 

 

Geef een reactie

