Mix & Match CAL #3

Vorige week vrijdag was het weer CAL tijd. Voor mijn hardlooprondje keek ik al even op de blog van Jolanda of het er al op stond, maar nee helaas. Ik was wel een klein beetje nieuwsgierig naar de nieuwe toeren. Later die dag kon ik dan toch los met het haken van het ‘huiswerk’. Het was de afgelopen week een stukje herhaling van de week ervoor en ik had ze dan ook zo gehaakt. :)

DSC03173ecd.jpg

De deken is niet zo ver gegroeid, maar lijkt toch weer heel anders met de nieuwe rijen er boven.

DSC03175ecd.jpg

Ik ben benieuwd wat er morgen gehaakt mag worden!

DSC03174ecd.jpg

Wil je ook mee haken? Elke vrijdag vind je de nieuwe toeren op de blog van Jolanda, zie hier. 

 

2 gedachtes over “Mix & Match CAL #3

Geef een reactie

