Blog Bday!

Time flies when you’re blogging! Vandaag twee jaar geleden zag mijn blog Luova Tyttö het licht en was ik zoekende met wat ik ging plaatsen. Ik blogde al langer, vooral foto’s, maar nu wou ik een blog om creatieve dingen te delen. Op Pinterest zag ik de meest toffe DIY’s voorbij komen en dat wou ik gaan delen. Inmiddels zijn we twee jaar verder en deel ik wekelijks iets gehaakts en iets DIY-achtigs. Sinds de start stijgen de bezoekersaantallen, maakte ik toffe dingen en leerde ik online gezellige mensen kennen!

Ik loop al weken na te denken over een leuke actie om dit mijlpaaltje te vieren en mijn hoofd stroomt over van de ideeën, maar helaas wordt mijn tijd momenteel in beslag genomen door mijn werk en studie. Dus dit komt vanzelf een keer, voor nu een terugblik naar wat de afgelopen twee jaar voor bij kwam.

Mijn eerste blogpost kun je hier terugvinden en is weinig spectaculair. ;)

20140208-111347.jpg

De eerste DIY op mijn blog is deze leuke Love banner. Ik maakte hem voor onze trouwdag, maar vergat op de dag zelf finaal dat ik hem had gemaakt. Dus deze ligt nog mooi opgeborgen in een doos. Hij is trouwens ook leuk om te maken voor Valentijnsdag.

20140326-200244.jpg

Nog zo’n leuke DIY is deze pompom van tule. Simpel, snel en leuk resultaat.

Tot augustus 2014 was het bloggen goed vol te houden en had ik er veel lol in. Maar in september startte de Master opleiding die ik ging volgen en ging ik er, door alle horror verhalen van docenten en oud studenten, vanuit dat ik geen tijd meer zou over hebben voor leuke dingen, laat staan bloggen. De blog kwam op een rustig pitje te staan en er kwamen geen blogpost even bij. Achteraf best verstandig, want de start van de studie was pittig en we gingen verhuizen (en dus ook flink klussen).

In december begon het toch weer wat te kriebelen en waagde ik de sprong. Vanaf 1 januari 2015 was de blog weer helemaal springlevend! In 2015 kwam er 3 keer per week een post online. :)

Foto's 026

Waaronder een blogpost hoe het het kwam dat ik begon met haken. Deze kun je hier vinden.

De projecten waar ik trots op ben van het afgelopen jaar zal ik je hieronder laten zien!

DSC03120ecd

Natuurlijk de CAL 2014 deken die ik maakte met Fenna regenbooggaren en wit garen. Als je op de foto klikt kom je bij de post hierover.

DSC02633ecd

De V-steek deken vond ik ook echt geweldig om te haken en die kleuren maken me nog steeds erg vrolijk! Ook hier kom je bij de post als je op de foto klikt. 

DSC02040ecd

De Granny stripe deken was de eerste gehaakte deken die ik ooit maakte! En ik blijf het een plaatje vinden door de eenvoudige kleurstelling! Klik op de foto voor de post. 

DSC02918ecd

In de zomervakantie maakte ik een geweldig pronkrek van een plaat underlayment! Voor de uitgebreide stap voor stap uitleg klik je op de foto! 

DSC01966ecd

Nog zo’n fijn en snel project was de XL woondeken gehaakt met dubbele draad. :) Ik heb nog nooit zo snel een deken gehaakt! Als je op de foto klikt kom je bij het patroon.

Natuurlijk maakte ik dit jaar nog veel meer dingen, maar als ik die allemaal laat zien zijn we morgen nog bezig! :)

Dus voor nu op naar een volgend blogjaar, met veel nieuwe ideeën waarmee ik mensen hoop te inspireren!

 

2 gedachtes over “Blog Bday!

Geef een reactie

