Mix & Match Cal #5

Week vijf stond vorige week vrijdag weer online! De Cal gaat 40 weken duren en nu is mijn deken al 25 cm hoog, dus het gaat een grote deken worden denk ik zo. Ik moest even wachten met haken tot zondag, maar toen ik lekker de tijd er voor had kon ik dan ook los. :) Thee, film en gaan!

foto (12)ecd

Stukje bij beetje wordt de deken langer en vind ik het toch ook steeds lastiger om kleuren te kiezen. Ik weet niet welke steken allemaal nog komen, dus ik heb ook nog geen globaal idee in mijn hoofd. Dus af en toe haak ik een een stukje, haal ik het weer uit, pak ik een andere kleur en herhaal ik het proces tot ik er zeker van ben. Geduld is een schone zaak!

DSC03195ecd

Een groot deel van de rijen van afgelopen week. 

Ik ben benieuwd wat er de komende week gaat komen. Wil je ook mee haken? Je vind de patronen op Knutsels van Jolanda.

DSC03197ecd

Alle steken tot nu toe. 

DSC03198ecd

Geef een reactie

