Lovebirds hanger

Afgelopen woensdag liet ik de tijdcapsule zien die ik voor vrienden maakte. Naast de tijdcaspule maakte ik al eerder een lovebirds hanger om de envelop met geld als cadeau aan vast te maken. De lovebirds hanger is niet alleen leuk voor trouwerijen, maar natuurlijk ook voor Valentijnsdag!

DSC03058ecd

Afgelopen zomer maakte ik er gelijk twee, een blauwe en een rode. De blauwe voor vrienden die in de zomer trouwden en blauw als thema kleur hadden en rood voor de trouwerij in december.

DSC03057ecd

Het patroon komt uit het boekje Amigurumi’s in love van Tessa van Riet. Zijn ze niet schattig?

Foto's 1415 984ecd

Op de knijper plakte ik een hartje, het patroon daarvan komt uit hetzelfde boek. Onder de knijper kon heel makkelijk de envelop met geld. Zo geeft het toch erg leuk weg!

Een paar dagen na de laatste trouwerij kreeg ik een foto met daarop de hanger hangend aan een tak in de woonkamer. :) Hoe leuk!

Nog zo’n leuke snelle DIY voor Valentijnsdag zijn deze cake toppers. Maar ook leuk voor in de bloempot of waar dan ook! En mijn Valentijnshartjes mobiel van vorig jaar, die is trouwens ook leuk voor op een babykamer! Klik op de foto’s voor de blogpost!

Harte cake toppers

Harte cake toppers

DSC01813ecd

Op de blog van Happy in Red kun je nog meer leuke haakinspiratie vinden voor Valentijnsdag! Je vind de post hier. 

 

Geef een reactie

