Mix & Match CAL#6

Zo langzamerhand groeit de Cal deken elke week weer een paar toeren. Af en toe heb ik er stiekem geen zin in om het te haken, maar dan zet ik toch door. Door hier wekelijks de groei van de deken te laten zien blijf ik toch de stukjes haken waar ik niet zoveel zin in heb. En ik dacht dan ook, dat ik maar eens wat meer UFO’s op donderdag moet gaan showen.

DSC03214ecd

Een tijd terug heb ik zelfs een lijst gemaakt met alle projecten en als ik het terug had gebracht naar 5 mocht ik iets nieuws beginnen. Inmiddels heb ik weer een enorme berg projecten liggen en kan ik wel weer een lijstje opstellen. Maar goed eerst terug naar de CAL. deze week weer een aantal toeren met boogjes en v-steken. De toer stokjes, losse, stokjes haakte ik met een naald groter zodat het niet ging trekken.

Kijk mee naar de foto’s van deze week:

DSC03215ecdDSC03218ecdClose up van de deken tot nu toe. 

Mocht je mee willen haken, de patronen kun je hier vinden

Geef een reactie

