DIY Slaapmasker

Al een hele tijd volg ik de blog a Cup of Life van Shifra. Ze maakt leuke, vrolijke DIY posts en schrijft daarnaast ook over interieur en eten! Kortom een heerlijke blog om te volgen. Ergens in 2014 las ik haar toffe post over het maken van een slaapmasker. Het maken van dit leuke ding stond al een tijdje op mijn want-to-do-lijstje en nu bij het bloggen met leuke ideetjes voor de InstaSwap vond ik het tijd om het slaapmasker te gaan maken!

DSC03346ecd

Is hij niet tof geworden?

Het slaapmasker is super makkelijk te maken. Shifra heeft op haar blog, zie hier, duidelijke stap voor stap foto’s die je kunt volgen. Eigenlijk wijst het zichzelf ook wel! Dus ik zou zeggen hup stofjes, elastiek en een stukje vilt pakken en aan de slag! Voor mijn slaapmasker kocht ik de stoffen bij Jan Sikkes, het vilt bij de Zeeman en het elastiek bij de Action.

DSC02901ecd

Bij de post over het slaapmasker op a Cup of Life zit zelfs een geweldige mal om de onderdelen netjes mee te kunnen uitknippen!

DSC03328ecd

Alle vrolijke onderdelen. Je kunt ook een andere kleur dan zwart vilt gebruiken. Ik probeerde het uit, maar zwart vilt laat toch echt het minste licht door.

DSC03347ecd

Mijn slaapmasker leg ik in ieder geval al vast klaar voor de trip naar Londen met onze leerlingen. :)

4 gedachtes over “DIY Slaapmasker

  1. Niceee!! Ik heb er inmiddels 3 gekocht en ik kan niet meer zonder. Maar merk dat ze niet lekker aansluiten, dit is het proberen waard en als het goed is hem ik nog alles in huis hiervoor :D

Geef een reactie

