Fruit haken

De afgelopen twee vrijdagen gingen de haakposts niet over de InstaSwap, maar waren ze passend bij Pasen. Dus vandaag geen DIY, maar een snelle leuke haak InstaSwap post.

DSC02600ecd

Altijd leuk om te maken voor je swap maatje is de peer Pirum Parum uit het boekje Sweet Crochet van Sandrine Deveze. Ik heb het tot nu toe voor bijna alle swapmaatjes gehaakt in verschillende kleuren en elke keer krijg ik er weer leuke reacties op.

foto (7)ecd
Mijn gestuurde pakketje voor de vorige InstaSwap.

foto (7)ecd
Mijn eerste gehaakte peer! Ondanks dat ik voor de swaps al een aantal keren een peer haakte, heb ik er nog nooit eentje voor mezelf gehaakt.

Wat ik wel voor mezelf haakte was de Appel! Ja! Er is ook nog een appel. Deze staat op de blog van Sandrine Deveze, Tournicote. Is het geen schatje?

DSC03300ecd

Het patroon kun je hier in het Frans vinden. Nu zul je zeggen ‘Oh jee, Frans!’ Maar als je vaak amigurumi’s haakt dan kom je er wel uit. Het is een kwestie van meerderen en minderen. Het blaadje en het steeltje haakte ik wel naar het patroon van de peer uit het boek. Want zover gaat mijn Frans niet…

Mocht je ze gaan haken, ze zijn tof en haken snel weg!

 

Geef een reactie

