Mix & Match CAL # 10, 11, 12

En toen ineens was er twee keer geen post over mijn Mix & Match CAL. Geen paniek, ik ben niet gestopt. Ik werd begin Maart geopereerd aan mijn neus en moest daarna twee weken herstellen. En als je geopereerd bent aan je neus is haken echt niet te doen. Ik heb het geprobeerd, maar je zit met haken toch iets voorover gebogen en dat veroorzaakte veel druk, pijn en vooral hoofdpijn. Dus dan maar niet haken en veel slapen en boeken lezen.

Afgelopen weekend ging het haken wel weer en haakte ik in vlot tempo de weken 10, 11 en 12. Inmiddels wordt het al een beest van een deken, hij moet iets van 55 cm zijn, maar de mijne is inmiddels 77 cm. Dus wie weet stop ik straks ook wel eerder, want anders wordt hij wel enorm.

DSC03379ecd
De rijen van de weken 10, 11 en 12. 

Wel bobbelt hij aan alle kanten en dat stoort me stiekem wel een beetje, maar goed dat kan vast met de rand wel verholpen worden. Bij het haken van week 10 had ik veel aan de tips van Margaret van Bit of Color. Als ik haar tips niet had gelezen was ik door haastig lezen flink de mist in gegaan. Dankjewel Margaret!

DSC03378ecd

Geef een reactie

