CAL #14

Week 14 alweer! Het bericht van deze week begon met de mededeling dat het een saaie week werd om te haken. Van deze mededeling werd ik enorm blij! Hallo, geen bezemstelen meer! Deze week bestond uit in totaal 5 rijen stokjes, met daarbij het advies om dit in een kleur te doen. Aangezien mijn deken toch al een bont geheel is heb ik dat advies in de wind geslagen, ik ben benieuwd hoe dat de komende week uit gaat pakken.

DSC03419ecd

Ik hou zelf wel van de rust van een aantal toeren stokjes haken. Persoonlijk vind ik de deken qua steken erg druk en mis ik het om gewoon af en toe lekker door te kunnen haken. Bij deze deken moet je wel goed je hoofd er bij hebben.

DSC03422ecd

Ondanks het voor mijn gevoel ratjetoe aan kleuren door en na elkaar merk ik dat er toch wel eenheid in zit. :)

Op naar week 15, ik ben erg benieuwd!

Geef een reactie

