Moederdag idee: Woonketting

Bij de Kruidvat hebben ze pakketjes om je eigen woonketting mee te maken. Ik was nieuwsgierig naar het pakketje en nam er eentje mee om thuis uit te proberen.

DSC03442ecd

In het pakketje zit:
– een duidelijke werkomschrijving
– houten kralen
– draad
– twee knijpers
– twee kaartjes

DSC03440.JPG

Deze DIY is van de categorie, kind kan de was doen. En de beschrijving is ook erg duidelijk. Kort gezegd, je rijgt alles in een bepaalde volgorde aan de draad. Knoop aan beide kanten en je bent klaar!

Ik zou mezelf niet zijn als ik hem niet alsnog een beetje zou aanpassen. In plaats van de kleine bijgeleverde knijpers deed ik er grotere knijpers op van de Action (Dezelfde als die ik gebruikte met washi tape) en aan de beide uiteinden deed als stopper nog een klein houten kraaltje van ongeveer 10mm doorsnee. Als je leuke foto’s aan de knijpers hangt van jou en je moeder of een boodschap aan je moeder heb je een super tof handgemaakt, persoonlijk moederdag cadeau!

foto (16)ecd.jpg

 

Geef een reactie

