Garen review: Action Made by me verloopgaren

DSC02968ecd

Terwijl iedereen hard naar de Wibra holde of er hongerig op de stoep lag te wachten op het Fenna verloopgaren kwam de Action met hun eigen verloopgaren van het merk Made by Me. Ik kocht hier een aantal bollen van om omslagdoeken of iets in die richting van te haken. De omslagdoek die ik voor moederdag haakte maakte ik er mee.

Zachtheid: Het is lekker zacht garen als je het voelt op de bol en ook om mee te werken is het lekker zacht.
Samenstelling:
100% acryl
Gelijkheid van de draad:
De draad is redelijk gelijk, wel zitten er hier wat meer kleine dikte verschillen in dan bij andere bollen die ik gewend ben te gebruiken. Ook is het een belangrijks aandachtspuntje om niet aan het garen te gaan trekken als het niet wil want dan trek je het zo stuk. Oeps! Ook ben ik af en toe een knoopje tegen gekomen en dan is het fijn dat ze er dezelfde kleur aan vast knopen, maar dat doen ze niet altijd…
Pluizigheid:
Het is wel redelijk pluizig, dit maakt uithalen met dit garen ook lastig. Je kunt dus het beste dat wat je haakt meteen goed haken. ;)
Naald:
3
Kleuren:
Het is verkrijgbaar in 6 verschillende kleurverlopen. Niet allen zijn heel bijzonder.
Aantal gram op de bol:
100 gram
Aantal meters op de bol:
240 meter
Prijs:
€ 1,79 de bol
Waar te koop:
Dit garen koop je bij de Action.

Ik haakte er de moederdagomslagdoek mee. Het patroon is de tranquility sjaal van Drops en kun je hier vinden. Wil je lezen wat ik over de omslagdoek schreef klik dan op de foto.

DSC03412ecd

Een gedachte over “Garen review: Action Made by me verloopgaren

  1. Bedankt voor de tip! Ik heb ook al wat gemaakt met garen van Action en het valt best goed mee.
    Zelfs in duur garen kom je kwaliteitsfouten tegen, dus vind ik dat dit garen er nog goed mee door kan!
    Groetjes, Sigrid

Geef een reactie

