EPIC editie 2

Een tijdje terug organiseerden Northflix en Monsieur Mango voor het eerst hun EPIC (Echte Post Is Cool) project en kon ik helaas niet mee doen door de studie drukte. Maar op Instagram kwamen de meest leuke foto’s voorbij en het leek me toch wel weer leuk. Dus ik schreef me in voor de tweede editie, die eigenlijk nog beroerder uitkwam qua tijdsplanning, maar goed ik deed toch stug mee tussen Londen en alle deadlines door.

DSC03745ecd

EPIC is een Swap waarbij je voor een bepaald vast bedrag leuke dingen voor je swapmaatje gaat kopen/maken. Je stuurt het op en op de afgesproken datum pakt iedereen het uit en zet een foto op Instagram. Deze keer was de uitpakdatum op 4 Juni, oftewel de dag dat ik de Slachte Marathon met mijn moeder liep. Ik pakte het dus een dag later uit.

Maar eerst laat ik je zien wat ik kocht en maakte voor mijn maatje. Ik kreeg van Ramona van de blog Kijk Mama toegewezen, een jonge meid die moeder is van vier jongens! Dus het pakketje werd in blauwtinten met een beetje grijs.

PicMonkey Collage3

Ik haakte een portemonneetje en een sleutelhanger. Ook deed ik er een van de sjiekdefriemel notitieboekjes bij en gaf ik andere leuke dingetjes! Op haar blog deelde Ramona een leuke post over het uitpakken van het pakketje. Die vind je hier.

Mijn pakje kwam in de week dat ik weg was en kwam van Ashley van de Instagram account @Duurzaamgeluk. We bleken veel gemeen te hebben zoals, werken in het onderwijs, hardlopen en beide hebben we een dwergkonijn.

DSC03746ecd

Eigenlijk is het zonde om uit te pakken, want het ziet er allemaal zo leuk en mooi ingepakt uit! Maar ik pakte toch alles uit en vond allemaal super toffe dingen! Nogmaals dankjewel Ashley!

DSC03765ecd

Lekkere thee, een scrub voor in de douche, raw chocolate, een maskertje, een kaart, een kaarsje, een notitieboekje +pen, een haakpatroon, pompoms en bloemenzaadjes! Zo super leuk!

Als ik me niet vergis komt er een derde editie van EPIC. Ik doe weer mee!

 

 

7 gedachtes over “EPIC editie 2

  1. Je pakket was geweldig! Je je hebt er enorm veel tijd en moeite in gestoken zag ik meteen. Knap van je, tussen je studie en al door. Ik heb je notitieschrift inmiddels in gebruik voor de blog en de rest heeft een plekje in huis voor later gebruik. Echt originele spulletjes!

  2. Wat een leuke dingen heb je gekregen! Nu kan ik ook eindelijk eens goed zien wat jij eigenlijk had gegeven. Ook heel erg leuk! Gezellig dat je mee gaat doen met editie 3.0 :-)

Geef een reactie

