Scheepjes CAL deel #2

Laatst deelde ik mijn resultaten van de eerste vier weken van de Scheepjes CAL. Deze week deel ik de resultaten van de weken 5 tot en met 8. Tijdens het studeren haakte ik af en toe een klein toertje aan een lapje en nadat mijn onderzoeksverslag was ingeleverd haakte ik vol gas verder aan de weken 5 tot en met 8. Waardoor de stapel enorm groeide!

DSC03774ecd

Kijk mee voor week 5 tot en met 8!

DSC03775ecd

Ik hou nog steeds netjes in mijn schrift bij welke kleuren ik voor welke week gebruik. In de weken 5 t/m 8 zijn de kleuren van week 1 t/m 4 opnieuw gebruikt en heb ik er voor gezorgd dat kleuren niet weer bij elkaar kwamen. Dus elke week is een nieuwe combinatie van kleuren.

234ecd

Me-time!Even buiten in de zon haken in een halfuurtje voor de yoga les! Heerlijk!

DSC03785ecd

Week 5, de Zeemeeuwensteek. Ik kwam dus niet uit dit steekje in het begin en ik had Marjoleine per telefoon om me de steek uit te leggen. Wat een komische boel was, maar uiteindelijk kwam ik er uit! Pas bij het laatste lapje had ik lekker het tempo te pakken bij dit lapje. Op de Facebookgroep staat een hele handige afbeelding met daarbij pijltjes welke steek in welk gaatje moet.

DSC03786ecd

Week 6, de Corner to Corner week. Oh hier was ik gek op! Het haakt makkelijk en lekker snel door. Ik had zo een lapje af en ik beloonde mezelf regelmatig na een half uurtje hard werken aan het onderzoek om dan een rijtje te haken. Werkt motiverend!

DSC03787ecd

Week 7, het door-iedereen-naar-uitgekeken-hartje. Behalve voor mij. Ik sloeg dit lapje eerst over tot ik helemaal klaar was met mijn onderzoeksrapport. En eigenlijk haakte het nog wel lekker vlot weg!

258ecd

Studiemotivatie! Nightwish als muziek en de lapjes van week 8 als beloning telkens als er weer een paragraaf af was! Zoals je ziet ging mijn onderzoek over pesten. Ik onderzocht de invloed van het sociaal veilige klimaat binnen een school om pesten te voorkomen.

DSC03788ecd

Week 8, jeeej, Wafelsteek! Dit haakte zo super super lekker weg dat dit ook echt een beloning was om tussendoor te haken! Wel trekt het enorm in elkaar en moest ik een hele maat haaknaald groter gebruiken.

En nu moet ik de allerlaatste lapjes nog! Op het moment van schrijven (dinsdag 26 juli) zijn dat er nog 9! Zodra ik ze af heb post ik weer een update!

2 gedachtes over “Scheepjes CAL deel #2

Geef een reactie

