Voor jou – Jojo Moyes

Volgens mij las ik dit boek nadat de hele wereld het al heeft gelezen. Ik heb het boek in de boekwinkel vaak opgepakt en daarna weer weggelegd en nooit gekocht. Sinds een jaar hebben we in het dorp een dorpsbibliotheek en ga ik regelmatig even langs om boeken te lenen. Zodoende leende ik ook dit boek en ik las het in een ruk uit! Wat een heerlijk, lief, grappig, maar ook enorm ontroerend boek. Ik ben altijd een beetje gevoelig voor verdrietige en emotionele boeken, ik snotter vrij snel en bij dit boek had ik aan één zakdoekje niet genoeg…

241ecd.jpg

Als je houdt van romantische, oprecht grappige en ook emotionele verhalen, ga lezen!

Geef een reactie

