Gehaakte vlaggetjes!

Scrollend door alle foto’s op mijn laptop kwam ik onderstaande foto van een project nog tegen. Dit project is nog niet af, maar het is te leuk om niet met je te delen! Daphne van de leuke blog Haak en Maak ontwierp een filet patroontje voor gehaakte vlaggetjes met een hartje er in.

In februari begon ik met het haken van vlaggetjes voor een vlaggenlijn en nog steeds heb ik er maar twee. Door mijn studie stond haken even op een laag pitje, maar liep ik over van de ideëen en dingen die ik moest en zou gaan haken. Ik heb veel nieuwe projecten gestart, dus die lijst met WIPjes is nog steeds niks korter geworden, eerder langer denk ik. Dus die vlaggenlijn moet nog even op zich laten wachten, maar wat zijn ze leuk! Het patroon haakt ook lekker weg!

DSC03172ecd.jpg

Voor deze vlaggetjes gebruikte ik twee kleuren van het garen van Royal van de Zeeman. Ik gebruikte de oud roze kleur en de crème kleur en haaknaald 5,5 mm. Het patroon van Daphne van Haak en Maak kun je hier vinden.

Naast dit patroon heeft Daphne nog meer leuke patronen ontworpen, je kunt ze allemaal hier vinden!

Ik ben benieuwd wanneer ik de lijn af heb en in zijn geheel kan showen! Ik moet trouwens eerst maar even afwachten of er nog crème kleur garen terug komt bij de Zeeman, want ik heb niet zoveel meer in voorraad.

Een gedachte over “Gehaakte vlaggetjes!

Geef een reactie

