Happy news!

Whoehoe! Vrolijk nieuws vandaag! Ik weet het al een weekje en moest een week lang me stil houden… En iets stilhouden is absoluut niet mijn sterkste puntje, dus ik vertelde het wel een paar mensen en nu mag ik het ook hier delen!

ylagastbloggers-1080x668

Ik word gastblogster voor YLA Lifestyle!!! Hoe tof is dat! Ik zag een paar weken geleden hun oproepje op Facebook voorbij komen en reageerde vol enthousiasme. Een opdracht volgde; schrijf een voorbeeld bericht met foto’s. Zo gezegd, zo gedaan en vorige week zat er ineens een mail in mijn mailbox dat ik één van de drie gastblogsters ben geworden! :)

Samen met Jo-Lynn en Liesbeth ga ik maandelijks voor YLA een inspirerende blog schrijven over een handwerkproject. Ik kan niet wachten en heb er super veel zin in! De voorstelblog waarin we ons alle drie voorstellen kun je hier vinden!

To be continued!

 

2 gedachtes over “Happy news!

Geef een reactie

