Mix & Match CAL #17

Goh dat was even een tijdje geleden! Maar hier is hij weer! De Mix en Match CAL. Niet mijn favoriete project, waardoor hij een hele tijd stil lag terwijl ik wel verder haakte aan de Scheepjes CAL. Maar nu de studie klaar is, zal ik hem toch maar eens afmaken.

dsc03929ecd

Het haken van week 17 ging verrassend snel! Het is al een joekel van een deken, dus ik zet netjes door en volgende week zal ik weer een update plaatsen als een soort stok achter de deur!

To be continued! dsc03930ecd

2 gedachtes over “Mix & Match CAL #17

  1. Jouw deken heeft prachtige.kleuren. Je bent al een flink eind op weg met de deken. Goed idee om er mee verder te gaan. Ook bij mij ligt een halve deken. Misschien goed om hem toch ook een keer verder te haken.

    Groetjes, Margaret

Geef een reactie

